Körkort....

Guu va jag längtar efter att ha körkort. Har övningkört med Daniel i tre veckor nu. I lördags körde jag både till och från dansen i Hudik, jättestolt!  Det gick riktigt bra för att vara första riktiga mörkerkörningen någonsin, hem från Altira räknas inte riktigt. Men det är mycket som är svårt. Blir stressad av att svänga, backa, stadskörning och diverse andra moment. Å det här med att hålla farten är ju verkligen ett projet för sig!

Idag var jag och Carola hemma hos AnnSofie och käkade lunch och surrade, mycket trevligt : ) Sedan var jag en sväng på Scorett, de har flyttrea å jag hittade ett par svarta skinnskor för 350:-


Ska jobba i natt, borde sova en sväng i alla fall trotts att det är en enkelnatt. Å så är det stökigt här igen... suck. Rörigt som sjutton, jag fattar inte hur vi lyckas och vad det är vi gör hemma. Eller snarare vad vi inte gör, för städar verkar det ju sannerligen som vi inte gör i alla fall.

Imorgon åker Danne och grabbarna ned till Elitloppet, jag ska på tjejfest med några brudar från kören. på lördag är det dans i nedansjö och på söndag jobbar jag natt igen. Känns som att det här helgen kommer att rusa fram.

Hoppas att det är någolunda lugnt på jobbet med det tvivlar jag på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjaba! Du snart e det Öland:) Thomas har en polare som vill följa med så vi har sagt att han får bo med oss, ok? Thomas ska ta med sig en turnébuss som han har som ev. ha och jag eller polaren kan sova i så egentligen ska han kanske bara äta och festa med oss:) Hoppas vi får ha turnébussen brevid stugan:) Shit vad kul det ska bli:) puss å kram!

2008-05-23 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0