Nedansjö

Jag skrev ju ett väldigt kort inlägg från dansen i Nedansjö med tanke på vilken dunderkväll det blev. Dansen var helt enormt bra. Blev uppbjuden av en av mina absoluta favoriter redan första dansen och sedan fortsatte det på den vägen.... En annan favorit, Mr Lejon fick jag äntligen dansa med igen efter en lång vinter med mycket sporadiska danstillfällen.

Musiken som Shake och Zlips levererade var helt obeskrivligt bra, det kändes som att banden sporrade varandra till ännu bättre prestationer ju längre kvällen gick. =)

Ikväll är det dans igen och premiär på Ånäsparken. Det spritter i hela kroppen och jag känner mig till och med lite nervös av förväntan inför kvällen.

LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Malin

herregud e det redan dax för Ånäsparken, jag hade väldigt gärna varit där i kväll:) Hoppas att du har en toppenkväll, miss u! Puss

2008-05-29 @ 23:21:09
URL: http://www.malinisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0