Sittsår

i häcken. Det är lungt på Onken ikväll. Lite boring men man ska inte klaga. Det finns ju faktiskt massor som jag skulle kunna sysselsätta mig med igentligen. Men jag har ju ju sju timmar på mig innan jag drar här ifrån!

Idag var vi en sväng till Skillinge, Olle fyllde år. Därefter hade jag och min älskling en fantastiskt mysig kväll innan det var dax för mig att övningsköra till jobbet igen :)

Imorse när jag kom hem ifrån sjukan hade jag en plakat Danne i sängen, fullt påklädd till och med. Han är bara helt otroligt söt även i ett berusat tillstånd. Han hade varit på galej hos Löv på kvället och svept en halv Minto... minst.  

Apropå galej så är jag riktigt partysugen. Lämpligt nog så är det ingen dans mig veterligt på lördag...
Muffen vad gör du på lördagkväll?


Nu ska här ska blandas Zinacef och Tienam!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hade varit kul med en utgång ankan, men jag ska ut och åka båt på lördagkväll! Ska ev ut efter de så vi kanske kan ses ute!

2008-05-06 @ 00:00:08
Postat av: Malin

Hade jag varit i stan hade det blivit fest:) Miss u!

2008-05-06 @ 20:11:40
Postat av: Ingela

Hahaha, det är farligt med Mintuu. Hade en ordentlig rotvälta med det på långfredagen. Söp bort körkortet och mobilen...
Mer dans åt folket :)

2008-05-08 @ 01:35:44
URL: http://ingelasmobil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0