Sköna MAJ

Bland det svåraste är att komma på vilken rubrik som skall pryda bloggen. Ofta är det ide´torka på rubriksidan som gör att jag hoppar över att uppdatera :)

Hur som började veckan med en karensnatt. Helt obeskrivligt hur många karens och sjukdagar jag lyckats samla på mig 2008. Illa illa. Mitt imunförsvar måste vara vekt. Pågrund av sjuka så missade jag måndagens buggkurs oxå, ännu tristare. Fattar inte att mitt självförtroende angående buggen pendlar så otroligt! Ibland känns det suuuperbra och ibland tror jag taktkänslan har tagit semester... märkligt.

Sista april firade vi i Thomas stuga i Torpshammar (Övningskörde både dit och hem) =) Det var Ann och Thomar, Gun och Ts mamma Hedvig plus jag och Danne.  Det var jättetrevligt, vi åt middag i lusthuset , tände brasa och sjöng Majsånger. Hedvig gillar jag skarpt, otroligt trevlig kvinna. Viste till och med vilka Elin och Krister var, världen är liten (det du Biggis) =)

Väl hemma igen på torsdagskvällen var det dax att stressa igen. Blender på Aveny! Min kär D bangade än en gång så jag promenerade dit och fick åka hem med Mangan (som vanligt) Dansen var kul, en favorit från Hudik var där till och med, mycket roligt!

Å nu har jag jobb helg Fre Lör och Söndagnatt.

Har en massa bilder att lägga upp oxå men det får jag göra när jag kommer hem.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Hmm..den enda Hedvig jag känner till förutom mormor är Hedvig som bakar med Kristers farmor på norra berget å är släkt med Hagmans här i byn!? Annars blir jag nyfiken..:)

2008-05-05 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0