Helgen hos ROLF

Hej och hå så skoj det var. Skönt att ha åtminstånde tre Roffar samlade på samma ställe. Trots att jag var nära att begära in Muffen på LPT ett par gånger under helgens gång : )  Resan gick som i ett nafs på grund av rimstuga till vårt tal,  vin, kortspel och folkdansprat. Framme i Karsimirsborg och hemma hos Malin och Thomas fick vi njuta av lugnet i deras mycket fina och nyrenoverade lägenhet. Helgens chema var välfyllt med shopping i Västervik, festförberedelser, matlagning och piffning! Festen blev mycket lyckad! Precis så mycket party jag hade förväntat mig, till och med en massa dans blev det. Att lägenheten höll är en gåta. Intressanta grannar hade de oxå...


        

Ja vad ska man säga. En bild säger mer än tusen ord....

Kommentarer
Postat av: Malin

Tja! Roligt med bilder men misstänker att du hade lika svårt som jag att hitta bilder som passar att lägga ut.... inte lätt när man inte kan bete sig:)

2008-10-15 @ 22:09:51
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Malin

föresten ankan, hittade du den lilla överraskningen i väskan när du kom hem:)

2008-10-21 @ 11:50:11
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0