Dan före dan...

Förväntningen är enorm, lust och längtan ligger som en tung dimma i luften. Och kroppen vill bara DANSA. Men samtidigt känns det nervöst, konstigt att jag kan känna mig nervös efter så många år i dansens värld. Det blir min 17.de Öviksmara som startar imorgon kl 19. Känns överrumplande mycket i kroppen, men jag är sliten efter sommaren. Tack och lov så hoppade jag lilla lördag i går och tittade på Idol istället : ) Imorgon är jag flexledig och då ska jag sova ut så det står härliga till. Jag vill inte missa en minut av dans under denna helg på grund av bristande ork!

Det känns som en stor förlust att inte U ska komma :( Men jag får hoppas att mina andra toppfavoriter tar sig dit och vill dansa med mig...

Ikväll ska det packas och planeras.

Nu ska jag iväg och sola några minuter, sparka igång sommarbrännan igen =)

Tågresan ner till Roffe är bokad! Guuuuud så kul det kommer att bli =)=)=)=)  Det finns ingen dans i Västervisks trakten fredagskvällen den 11/10 tro... *visslar* :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lennartz Orkester i Ljungsbro folkets park kunde kanske vara något;);), nejvars, verkar vara dåligt med dans just den dagen. Blir ju inte lite smickrad.... tack..ler

2008-09-16 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0