Den femte dagen

efter maran... Börjar äntligen åtehämta mig. Lite hängig fortfarnade men ok. Det har tagit lite tid men vad gör det när man som jag fick njuta i kubik under hur många timmar som helst i helgen. Det märkliga är väll att det inte finns någon botten hos mig. Inget, nä nu är jag nog dansnöjd för ett tag framöver... Vill bara ha mer och mer, fler kickar, fler optimala danser, många, många fler dansrus. Man lever bara en gång och livet kan ta slut eller drastiskt förändras när man minst anar det... Jag vill gripa tag i varje möjlighet till personlig tillfredställelse och den får jag i stora lass på dansgolvet. Ta till vara på dagen och inte bara låta tiden rinna iväg. 

Undrar när/hur jag ska få in barn i det här sättet att leva... tur att ingen av oss har bråttom på den punkten. Kan i och för sig känna av den där biologiska klockan imellanåt men ignorerar den totalt än så länge. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Barn e inget hinder vet du.. ;) Och plötsligt en dag är det bara dags. :)

2008-09-18 @ 20:14:03
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0