Förbannad!!!!!

Jag blir så less på mig själv. Den absolut jobbisgaste kännslan jag vet är att vara förbannad och nu är jag så arg så jag vet knappt på vilket ben jag ska stå! Bara skitsaker igentligen men jag lovade Kjell att fixa nya noter till de nya i kören till på tisdag och så upptäkte jag nu att jag måste ha glömt min rätta tunna svarta pärm på KFUM och bara tog med mig en gammal notpärm istället som jag hade i notförådet där. FN. Hoppas att den är kvar och hur jag nu ska hinna kopiera när jag inte kommer att få igen pärmen förren ev på tisdag är ju ett problem som heter duga. Osannoligt oskickligt av mig.  Rabblar vartenda F jävla ord jag kommer på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0