Karensdag och RG nostalgi

Hemma och är sjuk, den sega förkylningen tog mig tillslut. Trist verkligen, vill inte ha ännu en sjuklön men måste man så måste man va hemma. Har mellan sovpauserna gått igenom en massa kort bland annat på Roffes Gäng... Jisses vad jag saknar den tiden brudar!!!! Ser fram emot trippen ner till Roffe med Muffen som bara den. Det finns risk för härj på hög nivå. Kan tänka mig att Geten får lov att ta Biggis plats för en helg. Vilka minnen. Ett år sedan Rolf flyttade nu.... SAKNAR!











Kommentarer
Postat av: LIna B

Fina bilder:)

Kram /Lina

2008-09-26 @ 15:03:49
URL: http://vintertjarn.blogg.se/
Postat av: Elin aka Biggis

Hmm, jag saknar också den tiden! Det har gått så sjukt fort... Men var sak har väl sin tid antar jag. När Roffe kommer upp nästa gång, DÅ ska jag OCKSÅ vara med, till 150%. Ha det jättebra hos Malin..hoppas jag får ett mms eller nåt som vanligt!:)

2008-09-27 @ 01:35:33
Postat av: Roffe

herregud vad jag saknar den tiden och ER! Kan inte fatta att det ät ett år sedan jag lämnade allt för kärleken... Ska bli vansinnigt kul att ni kommer och det ska bli en fest att minnas, som Muffen säger: Klackarna i taket:) Puss

2008-09-27 @ 19:43:58
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0