Maran i Övik

Vilken helg, vilken dans, vilka vänner... Jag är så nöjd som jag någonsin kunde bli efter helgens uppleveler. När vi väl kom iväg efter stor packningsstress så blev allt så bra. Brudarna bestående av Karolina, Emelie, Helena och även Yohanna och Mirelle som kom med på ett hörn hade såååå underbart roligt ihop :) Det var skratt från morgon till kväll. Jag vet inte vad vi gick på men särskilt mycket sömn behövdes då rakt inte (kanske därför jag kännt mig tokbakis idag på jobbet). Det var dans från ca 19:30 till 03:30 båda kvällarna och jag dansade helt sjukt mycket. Särskilt på lördagen, tror att jag satt kanske 3-4 danser totalt fram till kl 02 då mina krafter tog tvärslut. Det var en del som jag inte han med men det känns ok. Vissa han jag med destå mer : ) Vilka fantastiska dansare det finns. Lördagen hade vi grundat riktigt bra med vin och blåbär och jag kände mig helg grym på golvet... men det kanske var alkoholen som gjorde den känslan *haha*

   


Väl hemma igen så hämtade Chattarina mig för en tur upp till sidsjön och bugg 3. Ovanligt nog så är det ett stort killöverskott så jag ställde upp som hjälpdansare. Hur kul som hällst, övade bland annat in och utstålning i ring... det passade mig som handsken då jag gärna tycker om att synas *ler* Jättetrevlig grupp, har aldrig hört en så hög ljudnivå i pausen tidigare i någon av kurserna jag varit med i.


Idag känner jag mig i och för sig inte så fräch, fick verkligen kämp för att orka med Tips och trixen nu i kväll. Jämna par var det oxå så det blev ingen vila...

Kommentarer
Postat av: Karolina aka. SweetyP ;)

Men vännen !!! Tack tack tack för den underbara helgen ..... den slår många helger :) Vad kul vi hade!! Vi ses, kramar, K

2008-09-15 @ 22:36:04
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0