*Kärlek*

NU känner jag mig mogen att ta mig an uppgiften resume av det makalösa helgen som varit!
Hela helgen har var HELT magisk! Jag hade de bästa övernattningsgästerna i min lya, Peg, Nel och Tommy. Alla interna skämt, alla kramar, alla fototagningar, skratt, alla vänner och diskussioner om jag vet inte vad, alla frågor och alla *Hallå?*. Jag ville verkligen inte att NI skulle åka hem!

Fredagskvällen var avslappnat mysig med soffprat, lax, vin och närhet innan dansen på parken. Hela gruppen var dock inte riktigt på G, när det var två timmar kvar kändes det som att det aldrig skulle ta slut någon gång! Men danskvällar tar ju alltid slut förr eller senare. Fick härliga danser...

Lördagen började med Fikahäng på Barista, stora delar av sveriges samlade dansmyskompetens hade letat sig dit.. Finafina flickor och pojkar. Därefter hem för vila, mys, stajling och matlagning innan festen började. Lördagskvällen var helt underbar, det kom många hem till mig för samvaro innan dansen. Kvällen är lite diffus men det är i en lyckodimma. Denna kväll tog slut så fasligt fort så jag han knappt med men underbart är kort sägs det.

Jag vill bara göra det om och om igen. Nu laddar jag för helgen i Västervik hos käraste Malin och Thomas, hela Roffes Gäng kommer ner i samlad trupp, det kommer att bli livat för SJ! Är sjukt sugen på att åka mer söderut oxå... Annrs är det ÖLAND som hägrar kolosalt mycket.

Här kommer ett urval av bilder, resten finns på FB :)

 



































Jag älskar verkligen dansen, människorna, musiken och livsstilen, DANS.

Kan ju tillägga att hela helgen gick i Lasse Stefanz tecken.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart!!! kram kram kram

2009-04-23 @ 16:00:26
Postat av: Ninnie

Ja det är en härlig livsstil med underbart mysiga människor. :)

Men gah* att jag självvalt missade fika mm på lördan... Stort misstag som inte ska göras om! :P

2009-04-24 @ 06:53:06
URL: http://ninniflikkan.blogg.se/
Postat av: PEG

Som sagt; En helt underbara helg!



KRAM!

2009-04-24 @ 15:12:58
Postat av: Sandhagen

Jag håller med. Vilken rolig helg. Men jag undrar vart var jag på förfesten?? Jag måste ha varit väldigt diffus.. Ja jag missa ju fikan jag med. En trilskande dörrhiss i stefans skoda gjorde att lördagen försvann i ett nafs. Ska ABSOLUT inte göra om den missen. Roligt du läser min för jag läser din stundtals med..

2009-05-04 @ 11:07:38
URL: http://www.metrobloggen.se/sandhagen
Postat av: Nel

Äääääääääääääääääälskar mitt hår på den sista bilden... :D

Tack för en fenomenal helg... O tack vare alla bilder kan man uppleva den om o om o om o om o om o om... Ja... Fler gånger om!!

Snart Öland!!! Can't wait!!!! <3

2009-06-02 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0