Slut på ledigheten..

Jag påbörjade en blogg om självförtroende (mitt) men det blev för långrandigt så här kommer lite bilder istället tagna med nya kameran. Mest på lägenheten som jag städat och grejat med typ heeela helgen, förutom de få timmar jag sovit eller dansat. Inte så kul men otroligt skönt när det är rent och snyggt, skurade golv är bland den lyxigaste känslan som finns... eller så är det jag som har låga krav på lyx *haha*

Det blev dans fredag och lördag till Blender, helt okej kvällar men inte så mycket mer än så. Söndag så blev jag inbjuden på middag hos Helen som nästan är granne med mig. Otroligt trevligt! Vi fick delikat kyckling och pastasallad. Färden ner mot Gävle och Shake var händelserik. Det var Fredrik, Anton, Jessika och jag i bilen. Man hinner se mycket när man åker i 30 km/h. På grund av de toklånga bilköerna så kom vi inte fram till Estraden förren 21 och dansen började 20. Min kväll vart inge vidare faktiskt, jag hade riktigt tråkigt och lyckades inte gaska upp mig heller. Naturligtvis hade jag roliga danser emellanåt men jag kom inte igång och kände mig inte bra helt enkelt... nu kom jag in på det där med självförtroendet ändå. :) Jag tror att det låg i att jag hade velat vara i Örebro i stället... Samt att det var många populära tjejer där... det var inte min tur att vara poppis den kvällen.

Nu ikväll har jag övningskört med Daniel, han är en så bra lärare! Han är lugn, trygg och ger posetiv kritik och det negativa tas upp med ett skratt.  Han ger verkligen inga långa föreläsningar i hur man ska göra saker och ting, det om något dödar verkligen lusten annars.  Det var ett tag sedan vi körde, har ju kört med mamma några gånger men det är lite för ångestfyllt för oss båda för att det ska kännas produktivt.


Ankan och Kakan på väg till Hudik!

Nystajlad innan middagen hos Helen som Joel bjöd på.

Vardagsrummet nystädat


Mitt sovrum

Å datahörnan där jag hänger alldeles för mycket

Hallen

Kommentarer
Postat av: malin

Vad kul att du köpt dig en kamera, der ser jag fram emot:) Låter ju toppen att körkortet är på g. Snart kommer ni och det ska bli kul, hoppas vädret blir fint för nu har vi byggt en ballis:) kraaaam!

2009-04-13 @ 22:30:52
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: SweetyP

Men ojojoj vilken fin lägenhet ... och sååå städat ;)



Måste komma upp å hälsa på dig juh!!



Kramen!!

2009-04-13 @ 22:50:12
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0