Sommarvärme

Helt underbart med sol! Igår var det sjukt fint väder oxå men då ägnade man sig åt kultur instängd i Tonhallen. Caprice blev väldigt lyckat, solisterna var lysande det jag hörde. Confetti var till stor del bakom kuliserna förutom när vi gjorde våra framträdanden men vi kunde se själva koncerten från en TV. När vi var klara så bar det av hem där Lina hämtade mig för förfest på tu man hand på Köpmangatan. Vi tog oss nog inte iväg till Oscar förren vid 01. Vi hade roligt i alla fall, det är tur att jag har Lina som håller ordning på mig *haha*

Här kommer lite kort från helgen.













Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att se lite partybilder på er, saknar er såååå mycket!!!

2009-04-27 @ 20:44:36
Postat av: Anonym

fina bilder ;-)

Hörde att Ida Bodin varit med dej på mott. Hon är helt underbar den tjejen så hälsa så gott t henne om du träffar henne mer!!

kram kram

2009-04-30 @ 16:24:40
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0