Kärlek och fritid

Äntligen är jag här :) Känner lugn i själen. Helt underbart att få vara nära, kunna få en kram precis när jag vill... sanning med modifikation iof då kärleken jobbar på dagtid, men man kan ju inte få allt. Det är ganska skönt att vara själv oxå, har stort behov av egentid och mår sällan dåligt över att vara ensam. Enda smolket i min bägare just nu är att jag har så förbannat ONT i kroppen. Det började i måndags när jag satt hos frissan, kände att det vred till i muskeln mellan huvudet och axeln som kramp typ... och nu sk vi inte tala om hur dt känns. Trodde att jag kanske höll på att få migrän eller något igår för det blixtrar för ögonen av det onda ibland :( Nu känns det liiiite bättre efter Alvedon och Ipren samt någon timme sömn. Men huvudvärken är kvar och jag får tvinga vänster axel att slappna av imellanåt.

Snart kommer i alla fall älsklingen hem och nu ska jag gå en sväng på affären för att ihandla lite till middagen.

Kramar och Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0