Dan efter kvällen före

Är hemma i Säter har lysnat på ett startfält som inte var lika bra som förra veckans melodifestival, denna gång gillade jag Markolios låt och Måns Zs dansare mest och bruna bönornas klänningar... Hur som hälst så tänker jag faktiskt inte så mycket på kvällens förlorade dans... eller jo det gör jag ju såklart.

Gårdagen började ovanligt trögt. Fick massor med underbara danser men blandat med mindre åtråvärda. Det dröjde åtskilliga timmar innan jag äntligen fick tag på en av mina toppettor Peg det vill säga. Stressen i kroppen innan jag får dansa med mina så ytterst utspridda favoriter är lätt jobbig, någon timme senare kom tillslut även Fräs min väg tack och lov : ) Dansade även med Erik igen så nu är minnet uppfriskat över att han är något extra, men jag är fortfarande ett täcke fattigt  ; ) Å alla brudarna!! Ni är helt underbara!

Zlips mums, Blender finfint, Expanders.. ja de har en hel del överdängbra låtar men även ett flertal som inte gav mig någon dansinpiration av högre grad alls tyvärr. Något jag inte uppskattar är när de snackar så extremt mycket och när de jammade i jag vet inte hur många minuter. Inge kul när det känns som de stundvis bara spelar för sitt eget nöje och inte för sin betalande publik... men det är bara min åsikt. Fast jag kan iof tänka mig att det var många som blev irriterade över Krickes avtackning som tog ganska mycket danstid från förra årets mara, men där hade iaf jag en relation till bandet i fråga...

På hotellet hade vi riktigt kul oxå, vin, inte så mycket sömn, massa god frukost och lite massage som grädde på moset :)

Jag måste lägga på ett kol angående Ölandsstuga... Längtar längtar längtar!!!

Men nu väntar sängen är trött som jag vet inte vad. Imorgon är det konsert i Stöde kl 11.00 och i Ånge kl 17.00 alla som är intresserade är så välkomna så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0