Det är som vår i luften!

Kanske inte rikgtigt, det är verkligen svin, frysihjälkallt ute, men ändå! : ) Hade en totalpissig dag igår, både på kören och jobbet som jag skrev om sist. Men idag har det än så länge varit helt underbart, det svänger verkligen kraftigt för mig. Haft det jätteroligt, det har varit full fart, skämtsamma patienter, en kvinna som går Onk vubben har gått med mig idag så det har varit mycket informationsgivande för mig, samt två cytstarter. Riktigt bra dag på jobbet!! OCh efter det gick jag och Lina på BiteLine och svullade hamburgare, sååå trevligt. Och så kom jag hem till en helstädad lägenhet, jag blev riktigt överaskad!

Imorgon ska jag till Säter efter jobbet så jag borde packa till Övik redan nu.. Inte för att jag behöver packa direkt jag ska ju bara vara där en kväll men ändå! Kommer ju troligtvis att åka direkt efter jobbet på fredag mot Övik och underbar dans med underbara männsikor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0