Inspiration

Har verkligen inte något av det just nu. Hemmet förfaller, uppbrott, jag är trött, men jag tror som sagt att det kommer att bli bra. Även då det gör ont i hjärtat ibland... Jag ser frammåt med blandad förtjusning och oro. Livet är bara så sjukt komplicerat.

Jag var på singelfest i lördags efter tävlingen med Kicki och PiteMalin samt två tjejer till. Det var länge sedan Melodifestivalen var så festlig som jag upplevde den som i lördags men det var nog vinet som gav ett vist glamorshimmer. Hade i alla fall otroligt roligt, jag fick buggtips och gav foxtips ; ) Svirade runt på Oscar och träffade en massa roliga människor, bland annat ssk Tobbe som ska flytta ner till Uppsalaslätten igen. Otroligt roligt att träffa och prata med Kicki! Haha hon forsökte verkligen försäkra de andra tjejerna att hon var en partytjej och inte en socialdanstjej!  

Nu är det dax att dra hemmåt, det har varit ännu en lugn dag på motten, många låga vita gör att behandlingarna hopar sig någon annan dag...

Ikväll årsmöte med kören.... pust.

Kommentarer
Postat av: Frida

Försök suga ur så mycket positiv energi det bara går ur det du älskar, som sången, dansen och vännerna, så att du fyller på batterierna!



Och mitt bästa tips för att inte grävas ner hemma är att bädda sängen och hålla snyggt i köket. Det brukar konstigt nog kännas städat då. Och då blir allt lite lättare än i totalt kaos.



Stärkande KRAM

2009-02-10 @ 22:31:23
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0