Snö ute men med vår i luften

Mår bättre nu, vi har pratat och gråtit och skrattat. Jag vill vara vänner och hoppas hoppas hoppas att det kan vara så. Kanske för att jag inte vill släppa taget helt, att jag inte vill förlora honom. Men vet ju oxå att det är klurit att både äta och ha kvar kakan...

Jag börjar känna lust att sätta igång med saker och ting... packa ner grejer, sortera, slänga. Fast i samma stund som jag skriver ner orden så blir jag helt trött i kroppen. Märkligt.

Ska ut till Säter imorgon. Hoppar över att dansa i Östersund. Det blir fest med Muffen på lördag i stället.

Jag har faktistk inget på hjärtat just nu. Det känns ganska bra. Jag längtar till sommaren, jumma sommarnätter och heta dagar. Jag vill åka till Malung i sommar... men jag vet inte hur. Tänker ha fyra veckor semester på rad, det har jag inte haft förut. Boende på Öland är inte heller klart alls, stress på hög nivå!

Nu ska jag plugga körteori! För nu jäklar i mig!

Kommentarer
Postat av: SweetyP

Tjejen!! Vad skönt att ni har allt på en bra nivå .... att man kan le ihop underlättar mycket!



Öland.... mmm .... sista utvägen är att ta med ett tält ;)



KRamen

2009-02-26 @ 23:03:09
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Frida

Heja heja,låter som att det börjar vända! Skööönt! Sen kommer det gå upp och ner fram och tillbaka länge förstås. Men körkort är en otroligt bra sak att ha. Få saker som går att jämföra med att ta det faktiskt. Frihetskänslan av att sitta i en bil helt själv och styra kosan vart man vill! Kämpa på och lycka till!!! KRAM

2009-02-27 @ 17:13:59
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0