Blender i Gävle

Vilka UNDERBARA dansvänner jag har :) Precis när jag trodde att det var kört med dansen så hörde Thomas (Svensson på DM) av sig om att Joel (JonJon) skulle åka upp till Sundsvall efter dansen. Så efter några snabba samtal så sprang jag runt som ett yrt höns i lägenheten för att hinna med Xtåget till Gävle kl 16:50. Sov och sminkning på tåget sedan byta om till dansstassen på Maxtoan, Emil hämtade mig, tack snälla du!! Och sedan mot Estraden och dans! Dansade alla utom två halva låtar. Fantastiska danser! Han inte med alla jag hade velat, men det viktigast han jag helt klart med.

På slutet av dansen upptäkte jag att jag åter igen tappat ett av örhängena jag fick av Daniel när jag fyllde år, och otroligt nog var det Joel som hittat det och lämnat till Lasse i Blender! Det kan man kalla tur!

Idag ska det bli ordning och reda i lägenheten har jag tänkt!

Jag går fortfarnade på dansmoln...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ankan, de e skadad!!! Du har ju lite kontakter inom psyk så du kanske kan få lite hjälp:) Skämt å sido, kul att du hade en lyckad kväll trots allt:) Kraaaam!

2009-01-03 @ 10:57:24
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: SweetyP

Men du ... vilken tur darling!! Tänk att du kom iväg .. mitt i all frustration :o) Tur att du lyckades!!



Kramen

2009-01-03 @ 21:24:45
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Danstanten

Åh.. jag är ju bara liiiiite avundsjuk på dig :) Härligt att du hade kul!

2009-01-04 @ 09:45:06
URL: http://danstanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0