Omtumlad

Jag tänker inte skriva något om det som varit det viktigaste, jobbigaste och smärtsammaste sista tiden. För det vill jag inte dela med omvärlden. Men jag börjar resa mig igen i alla fall, landa. Det svåra finns under ytan. Men jag är säker på, att i ett längre perspektiv så är det rätt väg att gå.


Imorgon är det dax för den efterlängtade foxkursen i Stockholm. Som jag längtat. Men just nu så är jag trött, började känna mig hängig på jobbet. Men det är förmodligen bara resfeber, jag känner mig väldigt ofta sjuk när jag ska någonstans och inte får vara sjuk. Samt att jag tycker att det är så sjukt jobbigt att packa. jag försöker verkligen sätta ihop klädesplaggkombinationer i färdiga högar. Jag vet ju hur ostrukturerad jag blir när det är stressigt. Denna gång kommer jag att at med mig minst fyra par lincer! Skellefteåkatastrofen finns i färskt minne.

Yesterday imorgonkväll. Samkväm och förhoppningsvis sömn och därefter kurs i dagarna två!

Man lever bara en gång och vem kan säga vad som är rätt och fel? Det som är rätt för mig är kanske fel för någon annan. Jag vet inte. Jag är under ständig självreflektion, mer eller mindre. Men för stunden ska jag leva i nuet. Ingen vet vad som händer imorgon hur som helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötis .... du kommer snart komma upp igen ... där du tycker om att vara - på de rosa molnen :o)



Kramen på dig vännen!!

2009-01-29 @ 21:46:02
Postat av: SweetyP

Det var bara jag som skrev juh .... alltså om rosa moln ;)



2009-01-29 @ 21:47:01
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att göra det som känns rätt är aldrig fel.. magen säger inte bara till när man är hungrig. Kram

2009-01-29 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0