Är rastlös

Satt och tänkte att jag får inget gjort... men  riktigt så är det ju inte. Har tvättat och diskat. Men så mycket mer skulle kunna göras lätt om jag inte vore så slö, lat och långsam. Men nu är det liks så här jag är och den timme som är kvar innan jag borde lägga mig i sängen för att sova har jag ingen större lust att fylla med något nyttigt. It´s a fact.

Funderar även på vad jag längtar till just nu... då som i tidigare inlägg har beskrivits så har ju det stora längtet passerats. Just nu ser jag fram emot Gräsmyr på fredag men än så länge verkar det bara vara jag och SweetyP som är intresserade. Sedan såklart midsommar som kommer att bli förträffligt, dansmyskompetens kommer att finnas på plats! Hoppas på fint väder. Sedan ännumera såklart hägrar Öland några veckor till bara sedan är det dax! Vill till malung oxå, men jag har inte den blekaste om det är genomförbart.

Den som lever får se...

Flexibel. Jag ska inte trilla dit även då jag är så sugen som det bara går att bli... jag tror att det är mitt nya mantra för i år :)

Kommentarer
Postat av: michaela

Hej tjejen, jättekul att du kommer på midsomamr! Vi får höras närmare kring tider o övernattning o sånt, så att allt är under kontroll! :) Bara en vecka kvar snart!!! Kram

2009-06-09 @ 23:54:31
URL: http://flickotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0