Underbara helg

Så helt underbart jag har haft det på alla sätt. Jag vet inte vad jag ska skriva bara. Men livet ska väl vara komplicerat, det är det som är charmen. Känns tomt nu när helgen är över, en massa längtan har infriats och helt plötsligt är den bara över. Har inte velat tänka post Göteborg utan bara sett fram emot resan, men hur som så är jag i alla fall hemma nu igen. Och jag känner mig tillfreds efter allt mys, promenad i slottsskogen, två danskvällar, underbara människor, sol, blå himmel, Liseberg och bergodalbana (aldrig mer i mitt liv att jag sätter mig frivilligt i en sådan igen, trodde att jag seriöst skulle avlida på riktigt innan det änterligen var över) god mat, Wahlströms och Nizeguys, flera fanastiska dansare kom min väg och såklart all underbar tid med dig som inte går att beskriva med ord...

LIte kort från Liseberg. Tommy,  jag och Per Erik.



Radarparet. <B



Tommy och jag



Peg och jag


Tommy i kön till den fruktansvärda bergbanan


Grabbarna posar så fint hemma hos Gustaf





finaste

Kommentarer
Postat av: Fia

naawww.

man saknar er ju inte mindre nu precis.

2009-06-02 @ 08:10:12
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0