Söndag

Mår ganska bra. Så länge jag inte pratar eller träffar Daniel för då håller inte riktigt fördämningarna trycket. Har sovit hur mycket som hällst och det var välbehövligt. Inte bara på grund utav separationen utan oxa av alla drycker jag hävde i mig igår. Nästa helg blir det lugnare är det tänkt. Hoppas jag hittar färdkamrater till Umeå för det är Zlips på Ersboda och sedan är det Biwagalan på lördag med Kakan.

Igår var ännu en omtumlande och märklig dag. VI var på Media Markt för att köpa tv det var 20 % igår. Det bidde en Samsung 32 tums för mig och en DVD spelare. Sedan en sväng på Ikea och det gick mycket bättre den här gången än tidigare i veckan.

På kvällen gick jag till Kicki, vilken värdinna hon är :) Ankan i tårar så fort jag klev innanför dörren och kvikt fick jag en drink i handen haha det är min melodi det :) Fick träffa Ossian för första gången vilken liten prins han är!  Men såå ovan jag är att hantera spädbarn men övning kan ju ge färdighet har jag hört.. Jättekul att få träffa Lina oxå. Senare kom Jimmy N, Jenny och Stefan och Magnus. Melodifestivalen var otroligt spännande! Rätt låt van tycker jag trotts att jag röstade på Your my world. Dansfolk på festen så natuligtvis blev det lite dans oxå. Hur jag kände efter krogen när jag kom hem till en tom lägenhet skrev jag ju om i förra inlägget... det var precis lika hjärtskärande som jag föreställt mig. Men det är okej.

Nu ska jag göra chokladbollar! Och fixa dona...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Uj, måste verkligen kännas konstigt .... att i ena stunden vara sambo ... och i andra stunden - ensam!! Men du är egentligen bara ensam där .... för du har helt underbart goda människor runt omkring dig ;)



Hoppas allt e bra i övrigt.... kramar till dig!!

2009-03-15 @ 23:26:24
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0