tungsinne

Vissa dagar är så jobbiga så det inte går att beskriva. idag är en sån dag. men jag lever ialla fall. och det känns bättre efter ett långt samtal med en vän :) Ögonen gör ont som f-n men svidet i hjärtat har minskat för den här gången, i alla fall något. Jag antar att jag försöker binda ihop säcken, det kanske är därför som jag är så ledsen. Samt natuligtvis för att flytten är nära nu.

Skippat både kören och buggen den här veckan pga alla känslor som finns kvar och som måste komma ut och nog kommer de ut allt. Ibland i större doser än vad som jag mäktar med... eller det är klart att jag orkar. Jag orkar väldigt mycket. Men bara för att man orkar så betyder det inte att det inte är jobbigt.

Snart är jag själv här på Storgatan och det kommer att gå bra det oxå.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Det är tungt, låt det vara tungt, det kommer bli lättare för varje dag - vill även säga att jag är så imponerad av dig!!



Kör på tjejen!!



Kramar till tusen!

2009-03-13 @ 21:52:09
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0