Biggisutmaning!

Fem saker som jag planerar att göra under 2009.

DANSA och detta innefattar ju det mesta. Bla Öland, alla maror, förhoppningsvis någon till foxkurs, logdanser. Nya platser nu närmast Göteborg :)

Singelsommar, det var ju bara sådär en 12 år sedan det inträffade sist. Så jag ska utnyttja det till fullo.

Fylla 30 år.... ofattbart att tiden bara glider iväg så fort. Tur att det är länge till 22 oktober. Hade ett givande samtal med en speciell patient idag. Han sa att när han var yngre var allt så stressigt det var så mycket som skulle hinnas med. Nu är allt lugnare, han kände sig mätt och levde på minnen istället för att jaga nya upplevelser, nya minnen.

Det är nu som livet är och jag samlar verkligen på minnen. För varje dag som går, det är det som är livet. Faktiskt. *herregud så klok jag är, haha*

Tapetsera om i sovrummet.

TA KÖRKORT!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som fem mycket bra saker. Singelsommar och fylla trettio!! Underbart! Bara att njuta.. Du vet väl att det roliga börjar vid 30? :)

PoK

2009-05-14 @ 22:05:32
Postat av: Ninnie

Det där klarar du ju galant! :D

2009-05-15 @ 07:14:39
URL: http://ninniflikkan.blogg.se/
Postat av: Karolina

Eftersom jag e grym på att köra bil ... så säg till om du vill övningsköra här ute på landet ;)



Kram

2009-05-15 @ 22:57:57
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0