Då var man där igen då..

gudars va jag INTE tycker om att packa!! Men jag längtar till målet. En hel helg med mina favoritRoffar, inte att förglömma Jiet som lär dyka upp oxå!

Ler fortfarande åt kortet som Elin la ut på sin blogg (elinedholm.blogg.se) på mig och Lina från en halloweenfest för 4.5 år sedan. Mamma stärkte och vek systerhättan åt mig. Å va långt hår jag hade på den tiden! Att tiden (livet) går så fort! På det där kortet var jag 25år... och Muffen ser allt lite blek ut.



Pratade nyss med pappsen, han har gått och blivit Operafrälst under vintern som gått och ska för en gångs skull se melodifestivalen nu när Malena Erman förhoppningsvis skall gå till final! Blev så pappakär av hans "nu börjare´" i telefonen : )

Hade kör ikväll igen, sååå roligt det är att sjunga. Känslan när rösten fyller ut varje utrymme på sin väg ut ur mig. Håret reser sig och hela kroppen ryser, när klangen fyller hela huvudet... det är så grymt skönt! Så jag kunde inte hålla mig från att sjunga idag trots att jag redan innan var hes. :) Har inte varit någon övning sedan Caprice så det var mysigt att träffas igen.

Ska väll ta och bita i suräpplet...PACKA eller i alla fall börja så smått.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha, jag gapskrattade verkligen när jag fick upp ditt inlägg...bilden på muffen e helt oslagbar:) Ska bli superkul att ni kommer:) Ses snart, kramar!

2009-05-12 @ 22:04:27
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har en fantastisk röst...

2009-05-13 @ 07:19:18
Postat av: Sweetypajen

Vad fina ni var ;)



Kul att du ska ut och hälsa på goda vänner ..... kvalitetsdagar alltså :)

2009-05-13 @ 20:47:40
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0