Lasse S

Har äntligen slagit på skivan som grabbarna lämnade kvar efter Boogart/Shake helgen. Alla känslor, all lycka och en massa minnen kom tillbaka på ett ögonblick när tonerna spred sig i rummet. Över taken, ovan molnen...
Började till och med hoppa av glädje, men så är jag ju sjuk oxå, kanske förklarar saker och ting ; )

Var in på min gamla körskola igår . Förmodar att den unga tjejen i receptionen trodde att jag var sinnessvag eller nått när jag började svamla om att jag nu jämarns i mig skulle ha ett körkort! Så nu har jag en ny fin teoribok och en körlektion inbokad... alltid något. Så nu ska jag inte balla ur igen. Nu ska det ske!

Ikväll är det dans på Ersboda, hoppas verkligen att jag är piggare tills ikväll så jag kan åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0