RG för hela slanten

Hemma igen efter fyra dagars frånvaro. Helgen var vigd för en efterlängtad återträff hos min käraste Malin i Västervik tillsammans med mina andra Roffar Elin och Lina. Kan inte fatta att tiderna förändras hela tiden. Livet ändras så fort, känns som att det var nyss vi satt i biblioteket och pluggade eller var på kåren och röjde gärnet. Känner tacksamhet när jag tänker på alla våra RoffesGäng träffar... Kommer aldrig att glömma kvällen på kårtoan efter en Capsbatalj, herregud vad skulle jag ha gjort utan dig där Malin?! Eller på klassresan till Mariehamn, när ni märkte att jag försvann och letade rätt på mig när jag deppade ihop pga av allt komplicerat som pågick i mitt liv då. Ni har givit mig massor! Och minnen finns det verkligen massor av...  1,5 år sedan du flyttade.. Jag är så glad över att du är lycklig! Men jag saknar att ha dig nära.


Vi har verkligen kommit til en ålder då mycket förändras, det kryllar av människor som redan för länge sedan hittat sina livskamrater, gifter sig, fått eller ska få barn, hus. Ja blir vuxna helt enkelt. Vuxen.. undrar när jag kommer att vilja bli det. Barn... när i friden kommer jag känna mig redo för det? Att ge upp min frihet för en annan människa... jisses. Det lär dröja. Är livrädd för att känna mig hindrad, bunden, fast. En enkel analys säger mig att det beror på de åren jag inte fick dansa pågrund av svartsjuka. Det obeskrivliga sorg jag kände de tre åren när jag inte fick dansa sitter djupt. Tror inte att han fattade vad han gjorde mot mig genom sin svartsjuka. Och vilken ilska jag känner mot mig själv som inte sa ifrån och lät det gå så lång tid.

Men NU skajag lämna tankarna på det som varit och bara backa några dagar istället för år :)
Helgen var härlig med samtal, mat, sol och shopping. Hittade två superfina klänningar för 200 kr styck ett verkligt kap!!

Här kommer mina favoritkort från helgen.





































Kommentarer
Postat av: Jenny

fina bilder!! :)



Känn ingen ilska över de där "svartsjukeåren", vännen. Då låter du ju honom påverka dig negativt idag också, och det vill du väl inte? tänk istället på vad du egentligen lärde dig... att dansen är en del av dig och att du behöver den för att må bra. Du kommer aldrig i framtiden ge upp den för någon svartsjuk kille, det är jag helt säker på... kramarom

2009-05-18 @ 21:44:29
Postat av: Malin

Åh, Ankan jag saknar dig också, massor! Jag saknar sundsvall och alla vänner men som du vet har jag aldrig varit lyckligare än jag är nu och ajg otroligt tacksam att jag har er som vänner, hoppas att det alltid kommer att vara så!! puss å kram!!

2009-05-19 @ 00:20:53
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Kicki P

Vilka fina bilder!!!!! Kram kicki

2009-05-20 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0