Skrivlust utan mening

Mår faktiskt en aning bättre idag, inte kry men bättre än på flera dagar :) Ska åka hem till stan om någon timme. Är så less på att sova och ligga till sängs så jag har varit uppe lite mer idag än igår. Kom alldeles nyss in helt groggy efter att legat ute och solat och sovit i solen ett tag. Sjukt fint väder, när inte molnen skymmer solen :)  Jag har verkligen lite att skriva om när jag i flera inlägg skriver om vädret *haha*

Pratade med min chef tidigare idag. Så jag kommer att vara hemma imorgon om jag inte helt plötsligt känner mig pigg imorgon bitti. Inte så lustigt att få ännu en karensdag den här månaden men jag måste ju faktiskt bli frisk någon gång. Kosta vad det kosta vill.

Jag har märkt att jag har svårt att släppa taget om jobbet... absolut inte så att jag tar med mig patienterna hem. Men jag är rädd över att missa saker. Särskillt nu sista tiden när jag knappt hållit huvudet ovanför ytan pga all arbetsbelastning och ohälsa. Sedan vill jag få iväg det där brevet oxå så fort det bara går. Hann tyvärr inte rådfråga LC i fredags om det är okej formulerat det jag skrivit, men det lär ju hinnas med i veckan bara jag är där så... Känns obehagligt med anmälan även fast den inte har någon grund... Ja det är hur som hällst inget jag kan skriva om här.

Imorgon börjar en ny vecka. Sommaren kommer med stormsteg. Snart är det Öland!  

Midsommar! Någon som har något förslag på aktivitet då? För jag har då ingen aning vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kropp säger till dig att ta det lugnt, lyssna på den annars slutar du som jag, haha. Det är inte kul att ta med jobbet hem, ibland gör man det, det är nog oundvikligt. Inte bra att göra det altför ofta bara.

Tycker om dig och vill att du ska må bra!

KRAM

2009-05-24 @ 21:01:45
Postat av: annsopannso

Din kropp säger till dig att ta det lugnt, lyssna på den annars slutar du som jag, haha. Det är inte kul att ta med jobbet hem, ibland gör man det, det är nog oundvikligt. Inte bra att göra det altför ofta bara.

Tycker om dig och vill att du ska må bra!

KRAM

2009-05-24 @ 21:02:03
Postat av: Ninnie

Jobbet hör hemma just där - på jobbet. Men vissa gånger är det svårare att låta bli att ta med det hem. Såna gånger är det skönt att ha dansen. Och vänner. Och familj. Som får bort tankarna ett tag... Hoppas du kryar på dig, och att allt ordnar sig!

2009-05-24 @ 23:13:39
URL: http://ninniflikkan.blogg.se/
Postat av: Fia

du kan åka med oss till hudik. michaelan å victor planerar lite bus tror jag. :) det blir nog lite dansfolk faktiskt! :D

2009-05-25 @ 11:20:12
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0