solen skiner igen

Mår som en mer tillfreds människa igen nu : ) Allt ger sig ju bara man ger det lite tid...

Har blivit grundligt ifrågasatt (läs mobbad) angående min musiksmak den här helgen, har ju poppat Lasse Stefanz frekvent senaste dagarna så efter lite inspiration från spotify så har jag gått över till Wahlströms istället. Hehe, har man gått ner sig för djupt i dansträsket nu kanske? Förmodligen men är det något jag inte bryr mig om så är det vad andra tycker om min musiksmak : ) Huvudsaken jag blir lycklig av det så, OCH det går inte att vara nere man tex hör på "Jag vill jag törs och jag kan!" Det är humor på hög nivå och dansglädje in i minsta cell. Det svänger ju katten!!

Några små bilder från gårdagen

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har faktiskt lite vaga planer på att dansa till Lasse Stefanz på lördag. Jag måste bara ha nåt riktigt ess med mig för jag vet inte vad det är för folk. Skulle va kul att testa, premiär i så fall. :)

2009-05-12 @ 11:26:32
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0