Trist att vara sjuk :(

Har varit hängig hela veckan. Men jobbat på ändå. Varje kväll har jag kännt att nää, imorgon måste jag nog vara hemma från jobbet, men varje morgon har det varit bättre. Får se hur status är imorgon. Vill så gärna åka till Umeå och dansa på fredag och på lördag är det födelsedagskalas och fest... hoppas jag är pigg till dess!!! Skippar Altira även ikväll : (

Hade medarbetarsamtal idag med min nya chef. Det var ett väldigt bra samtal tyckte jag, skönt när chefen ser en, hur man är, kompetens och så. Efter allt posetivt hon sa så måste jag vara en väldigt bra tillgång i personalgruppen : )  Fast mina styrkor och svagheter har jag i och för sig rätt så bra koll på sedan innan oxå... Är väldigt tillfreds i min arbetssituation och jag lär mig nya saker varje dag.

Nu ska jag lämna datorn och kasta mig framför tven istället.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0