Zlips Ersboda!

Hallå vilken kväll! När jag väl kom hem till föräldrahemmet på morgontimmarna, femsnåret någon gång och gjorde en snabbresume för mina vakna föräldrar så konstaterade pappsen "Du är ju manisk :)" Å nog är det så alltid...

Resan med SweetyP, Thomas, Wiklund och Anneli gick som ett jehu upp till Umeå och Ersboda. Väl där så började jag med Thomas och höll på att skratta ihjäl mig redan första låten : ) Sedan alla underbara människor... Nel, Erik, Pillan, Patrik, Sagebro, Anton ja listan kan göras hur lång som helst. Lyriska känslor! Jag blev uppbjuden nästan hela tiden och det bidrar ju verkligent till lyckokänslan, självförtroendeboost minst sagt =). Å så fick jag och feelgood äääääntligen tag i varandra igen, det var verkligen på tiden! Vilken kväll!!!!

Å Zlips, underbara människor!!!!!

Ska ta och gå ut snart igen men det blåser mer än vad som är bekvämt, synd.

I övrigt känner jag mig lyckligt galen. Skönt att ett beslut togs till slut... och att det blev rätt beslut dessutom =O) Weeiii!!

Härligt, härligt men farligt, farligt.. *nynnar*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter spännande!! Härligt inlägg... Hade hoppats kunna njuta med er på ersboda men var förståndig och var hemma och kurerade mig i stället...

2009-05-03 @ 16:40:59
Postat av: LIna B

:) Jag tror nog att jag håller med lilla papsen en aning...



Dansa på!

2009-05-04 @ 12:27:06
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0