Ojoj, klagomål från Småland

Ja det är väll bara att sätta igår och få det gjort :)

Har ju varit hemma nu några dagar med redig flunsa, svin eller inte, men igår var jag äntligen feberfri! Vilken lycka.. även om det inte innebär att jag är kry men ändå. Dock innebär det att jag är måttligt uttråkad, eller väldigt rättare sagt. Igår gick jag igenom och kastade massor med kort. Så många skratt man får och de allra flesta som ger skratt är Roffes Gäng som motiv... otippat? Näää :)

EN personlig favorit kommer här..



Å Herre Guud vilken kväll det var. Augusti 2006 hemma hos mig i mitt spartanska och ofixade vardagsrum efter att Robin flyttat. Just denna bild säger kanske inte så mycket för er som inte var med men jag, ja skrattar då varje gång :) Lina som stimmar runt som värsta Vanheden i bakgrunden, oslagbart :)

Jag måste allt lägga upp lite fler favoriter från den kvällen : )


Vackra Malin




Oscar, livet på en pinne




Fantastiska Lina




Underbara Elin, gud va du och Iris är lika =)







Jag kommer ihåg hur jag kände mig där. Framtiden stod öppen, jag var fri som fågeln och nykär. Omgiven av vänner och så lycklig. 27 år gammal tösabit

Och hur är det då nu? Jo framtiden står då verkligen vidöppen som ett oskrivet blad...läskigt och spännande på samma gång. Jag är nykär och SÅ lycklig =) Omgiven av vänner, många nya nderbara människor finns runt mig bara jag sträcker ut handen... Det nya är väl att jag är 30 år nu istället för 27, och därmed oerhört många erfarenheter rikare än då!


Massor med kramar till ER <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, jag älskar också de där bilderna, men Muffen lär bli putt..hennes värsta kväll hittills??:) Ja livet förändras, för det mesta till det positiva, men det är läskigt hur fort livet går...

KRAM!

2009-10-29 @ 12:08:05
Postat av: Lina V

haha ja den där bilden är faktiskt riktigt rolig, synd att jag inte kan säga det samma om kvällen!

2009-10-29 @ 15:05:22
Postat av: Mlain

Hahahahaha, den första bilden är helt oslagbar men det e för Lina finns i bakgrunden:) Glömmer aldrig när ordningsvakten kom och sa till mig att eran vän gick, han var verkligen orolig:)

Livet förändras, helt klart och varje tid har sin charm... DET var iaf en underbart sommarkväll lite väl mycket dricka kanske??

2009-10-29 @ 18:53:26
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0