Negg

Jag orkar snart inte med mig själv... hur kan jag vara så negativ?! Det känns som att efter de där dagarna för 2-3 veckor sedan när jag trodde att jag höll på att bränna ut mig på jobbet så har jag fokuserat alla energi just på jobbet. Att vara glad och trevlig och energisk där. Det fungerar hyfsat utåt tror jag, men innåt är det destå värre. Orkar/vill/har ingen lust att göra något när jag väl kommer hem. Tar min medicin sporadiskt, räkningarna ligger i travar bland alla andra papper och det är stökigt som bara den! Skjuter det bara på morgondagen. Körkortssatanstillstånd måste förnyas, 30årsfest måste planeras.

Förstår inte varför jag känner mig så instabil...

Har hela veckan (det är iof bara onsddag idag men det känns som jag arbetat två veckor i sträck) har vi varit en kort på mottagningen. Å så är jag förkyld. För att orka med att jobba har alla kvällsaktiviteter fått stå tillbaka... Ett är då verkligen säkert jag kommer aldrig att bli någon som lever bara för att jobba. Även fast jag tycker om mitt jobb och mina arbetsuppgifter!

Skäms otroligt för att jag gnäller och klagar och spyr galla ständigt och jämt men just nu så är det bara sånt som kommer ur mig om jag inte kniper ihop fullständigt.

Andas.

Orkar tyvärr inte skriva om allt underbart som hände i helgen men jag är tacksam för att jag fick vara med på det vackraste och mest känslofylda bröllopet i lördags och fick en helt suverän danskväll i fredags på erboda och fick ett skönt shoppinghäng i Birsta med fina vänner i söndags.

Nu ska jag försöka vända mina negativa tankar till energi och lust. Önskar mig själv lycka till med det...

Kommentarer
Postat av: Sweetypajen här

Söt!!



Det är helt OK att vara negativ ibland - så det är så!!



Dock är det inget roligt tillstånd - så man vill väl helst inte vara där - men när man väl e´ där så kan det vara lite svårt att hoppa ur negativitetsspiralen!!



Fast jag VET att DU kommer att blir mycket mer stabil & positiv snart!! För det är så du är egentligen ...... (utan att du behöver lägga energi på att vara så)!!



Så du .... när vi träffas nästa gång - så ska jag tala om för dig vad du behöver ... så det e' så ;)



Kramar till dig - världens bästa Anka (fast du inte vet om det just nu - så är du världens bästa Anka även om du e' negativ & ostabil;) )



Puss puss

2009-09-23 @ 23:58:20
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: fia

jag tänker på dig.

2009-09-24 @ 11:07:43
URL: http://filosofifia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Behöver du hjälp med nåt vännen så är det bara att hojta till! kramar

2009-09-24 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0