Ovan ytan

Jag mår faktiskt bättre nu... Efter att jag berättade för min chef att jag inte mådde bra av min arbetssituation har jag lyckats få huvudet upp och och fötterna ner. Känner att jag har kontroll igen och känner glädje på jobbet. Har tänkt att problemet ligger hos mig och då tankarna blir negativa försöker jag bryta dem. Så nu tänker jag positiva tankar och försöker sova så mycket som det ba´ går!

Imorgon är det dax att sjunga. Ska plugga texten... Ska plugga lite av de andra sångerna oxå. Tänkte tvätta lite imorgonbitti oxå. Men en sak i taget. Som chefen sa. DU behöver inte springa fortare, det går inte att göra mer än en sak i taget. (Jag är inte riktigt överens med henne där, men jag kanske får bli det.)

Nu ska jag fortsätta på min bok.


Saknar att vara med den bästaste! Att det måste vara så länge till nästa gång :(






Kommentarer
Postat av: Karolina

Sötaste söta!! Fina tillsammans ..... aj lajk!!



Bra att du snacka lite med chefen ..... sånt brukar få det att kännas bättre efteråt :o)



Roligt att träffas en bliXtsnabbis igår - hoppas sushin smaka & att huvudvärken släppte & att boken var bra!!



Nu e det snart daXs för vårt roliga ... weeeeha!!



Kramen

2009-09-04 @ 22:08:54
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Karranelen

Ni är fina... <3

2009-09-25 @ 15:53:29
URL: http://justnelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0