Sinnet är svagt.

Blä va jag är nervig inför nästa vecka. VILL vill vill klara det men just nu kan jag inte se hur det ska gå till. Skulle behöva sitta på skolan en vecka i sträck till, men det finns inte utrymme för mer semester. Det har tagit ett tag för mig att komma in i pluggeriet och det var först i går och förrgår som det lossnade tycker jag.

Skulle verkligen bara behöva tänka posetiva stärkande tankar, måla upp bilden av ett G på papperet men lättare än lätt så poppar det upp negativa och tärande tankar istället.

3 veckor kvar till det nya livet!

Kommentarer
Postat av: Helena

You can do it!!!

Du e stark tjejen - glöm för guds skull inte det!

Pöss på re :)

2010-04-12 @ 23:09:52
Postat av: Elin

Jag ser framemot att läsa om ditt nya liv!!:) Jag kommer njuta genom dig, med en buk som skaver mellan låren när jag sitter i soffan..;) Kram!!

2010-04-14 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0