På vift i storstan

Vad tiden går. Nu har jag bott här nere i 6 veckor, och en vecka i vår lägenhet. Det är lådor överallt kan jag säga utan att överdriva. Det känns obeskrivligt skönt att ha PerErik nära, att bo och leva ihop äntligen. Fjärde dygnet som sambos :) Jag känner mig hemma. Även fast jag längtar hem ibland... fast då längtar jag till Säter och inte till Storgatan.

Imorgon är det Lollo och Andreas bröllop i Uppsala. Vi ska spela och sjunga... Det ska bli så roligt att få träffa släkten!

Jobbet går bra! Jag trivs och arbetskamraterna är bra. men det är ju inte som på Onken direkt, inte i närheten alls. Saknar läkarkontakterna oxå.

Förutom jobbet har jag och mickis flängt runt på en massa danser, Grönan, Hågelby, Barva, Skulltuna och Yesterday har avverkats under veckorna som gått.

Men utan J.et hade det inte gått. Tack för att jag fick bo hos dig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul att du trivs så bra!! =) jätte skönt att höra!.....dock saknas du här...

2010-06-16 @ 23:10:10
Postat av: Elin

Om du mailar din mailadress på [email protected] så får du lösen till min blogg! kram!

2010-07-10 @ 14:56:18
URL: http://elinedholm.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 21:54:35
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0