vårkänslor

Det händer så mycket nu i mitt liv så jag hinner knappt reflektera över det. Det känns overkligt och spännande och väldigt läskigt. Men också UNDERBART och jag lever i någon konstig skräckblandad längtan efter framtiden som jag inte kan ta på än eller planera över... Att inte kunna planera eller veta hur saker och ting blir är frustrerande och stressande... men jag försöker att ta det lugnt och ta det som det kommer. Det är omöjligt att se in i framtiden men jag kan se bakåt och så här mycket har jag aldrig kastat mig ut i det okända tidigare. Men jag gör det tack och lov inte ensam för jag har Per-Erik vid min sida och det är för honom och för oss som jag vågar.  <3

Man måste våga för att vinna som en underbar och klok vän till mig har som sitt ledord. Och det är verkligen så!

Jag har fått jobb på P13, behandlingsavdelning på Radiumhemmet i Stockholm, långtidsvik. Börjar i maj. Sju veckor kvar i Sundsvall och tiden bara springer. Lägenhet är på G...

Någon som vet en kör (gärna i Solna) som behöver en skicklig andrasopran? =) I så fall står jag till tjänst...

Nu ska jag plugga!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är väldigt glad för din skull, med jobbet och kärleken och livet... men blir också lite ledsen eftersom det betyder att du ska flytta härifrån... tyckersåmycketomdig

kram

2010-03-15 @ 21:37:42
Postat av: fia

men vad kul!! :D

2010-03-16 @ 09:32:30
URL: http://filosofifia.blogg.se/
Postat av: Biggis

Men vad spännande! Möta kärleken å våren i Stockholm!:) Du är värd all lycka! Kram på dig å lycka till!

2010-03-16 @ 12:55:50
Postat av: Anonym

Grattis Ankan!

Kram

2010-03-16 @ 17:36:43
Postat av: syster pannso

Mitt inlägg ovan :D

2010-03-16 @ 17:37:16
Postat av: Helena

Å jag blir sååå glad för din skull! Så spännande!!

Påskkramar <3

2010-04-02 @ 20:36:48
Postat av: Ninnie

Helt rätt! Vågar man så vinner man. :) Kram!

2010-04-05 @ 13:03:25
URL: http://ninniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0