Nytt... i Råsunda

Det känns helt galet. Läskigt och spännande och roligt och berusande och tomt. Konstigt tomt. Men det är ju inte så konstigt.


Blir själv förvånad över att jag är så rasande effektiv när det gäller. Och att jag har ett sådant flyt. Men det verkar som att det är en bra förmåga i den här branchen. Nu är det gjort och jag behöver inte titta på Hemnet något mer. Nu blir det till att hitta banken med lägst ränta för att få ner månadskostnaden...

Jag har skrivit på kontraktet för en lgh. Bostadsrätt. Mitt i gamla Råsunda. 38 kvadrat. Med sjukt snyggt kök, med diskmaskin bland annat. Och tvättmaskin i badrummet. Bra förening med god ekonomi. Jag får den om 8 veckor. Gud att jag fick den!! Innan huvudvisningen och allt. Så galet så det är inte klokt... Nu ska jag pusta ut, packa inför helgens Expandersbaluns och städa lägenheten så det är fint när P kommer hem.






Kommentarer
Postat av: Frida

Stort GRATTIS! Måste vara en oerhörd lättnad att ha en liten aning om hur framtiden kommer kunna se ut runt omkring! Och lägenheten är ju hur fin som helst! :-) KRAM

2011-08-05 @ 10:26:03
URL: http://www.livsdans.se
Postat av: Jen

Såååå himla fin lägenhet!!! <3

Där passar fina du in!

2011-08-08 @ 21:37:36
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0