Onsdagkväll på vintervägen

Det var dans igår, i Skultuna. Dessa sommardanser mitt i veckorna gör verkligen att det känns sommar. Det blev en bra kväll. Dansade inte med så många, tror faktiskt att det bara var fyra stycken... ja det var det när jag tänker efter. Satt en del låtar oxå och det var skönt. Just nu, när jag inte är helt stabil är det extra skönt att bara sitta och reflektera ibland.

Medans jag i dansen, med vissa, är i total glädje och inte tänker på något annat än just stunden och kroppens rörelse och kontroll. Det är verkligen ett av och påläge... Får se vad det blir för mer dans i veckan...

Nu ikväll har jag packat lite lådor. Har vist glömt att äta... inte bra. Planerat lite dessert till tjejträffen på fredag. Tiden går så fort. Hade tänkte gå ut och springa men ej kommit mig iväg.

Längtar till första helgen i oktober. Då jag får nyckeln! Måste nog ta ledigt den dan. För på kvällen är det kryssning på Ålands hav på agendan. Lite dålig tajming kan man tycka... Planerar och drömmer och funderar. Blir euroforisk av att titta på bilderna... nästan som om jag var kär. Men det är lite svårt att planera klart då jag inte har några exakta mått och jag inte minns känslan i lägenheten.







Kommentarer
Postat av: Jenny S

Vilken himla fin lägenhet sweetie!! Förstår att du längtar...

Kram

2011-08-11 @ 11:09:50
Postat av: Malin och Herman

Så fin lägenheten är Ankan, hoppas vi kan komma och hälsa på :) Annars kanske du får komma hit:) Vi planerar en tjejträff, från norr här i västervik till hösten :)

Kramar!

2011-08-11 @ 11:25:05
URL: http://www.thomasmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0