Tillbaka i STHLM

Semestern för 2011 är avklarad. Just nu vill jag att tiden både ska gå fort och långsamt. Vill att det ska fortsätta att vara sommar länge till. Njuta av livet. Samtidigt vill jag att allt med lgh och flytt och omstart skall vara klart. Hitta nya vägar och vanor. Försöka ta det lugnt och inte hetsa. Jag har tid. Livet är nu. Jag är stark... kanske just för att jag är svag också.

Jag vill hitta något att buda på. Jag har en som jag ser som mitt hem, men jag försöker att inte bygga luftslott. Hoppas jag tycker om den när jag ser den oxå och att det inte känns för litet. Hoppas...

Dagarna i Sundsvall blev som jag hade önskat. Mycket aktiviteter, dans tre gånger, en massa häng med bästa Kakan, underbara Pajen och som grädde på moset även en FetFrans aka Hovling som dök upp som en bublande dröm på lördagskvällen! Mina Roffar och Biggis gigantiska familj i Indal :) Lite träning. Familjemys. Bilkörning!

Det här med krogen är en konstig företelse tycker jag... Man måste ju vara helt uppe i det blå för att det ens ska komma i närheten av de känslor som dansen ger bara man kör in på parkeringen.. Å det var jag inte igår, men vi hade roligt i alla fall. 

Är ensam i fem eller sex dagar till. Vet inte hur det kommer att kännas till helgen när vi träffas igen. Har faktiskt ingen aning... Men det blir säkert bra. 

Kommentarer
Postat av: Ida Bodin

Stor kram till dig från mig!

2011-08-31 @ 06:11:55
URL: http://id-downunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0