Torsdagskväll

Perkarna på Ånäs parken, ledig imorgon men ingen dans för min del, har åkt på en förkylning. Trist! Tur att jag är ledig i dagarna tre innan jag börjar jobba på mottagningen igen. Idag och igår har jag roat mig på avdelningen, kul att komma tillbaka efter flera veckors bortavaro och få nöjet att vara ensam ansvarig sköterska för nio patienter första kvällen. Det ska kännas att man lever! *Haha* Men det är jättekul på riktigt oxå, Onken är verkligen ett kanonställe både patient och personalmässigt.

Oj vilken lång blogg det här blir. Orkar faktiskt inte skriva nå mer....


Kommentarer
Postat av: Ann-So

Ta en salivin.
=)

2007-07-21 @ 22:56:56
Postat av: Ankan

Haha! Jag skrattar halvt på mig = ) (Internt skämt för er som inte skrattar) *fniss*

2007-07-22 @ 11:25:42
URL: http://dansanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0