Dans Ånäs, Expanders.

Då jag jobbar hårt på min dansmaniska sida så kändes valet att inte åka till Ånäsparken igår som ett mycket svårt val. Så jag tog den enkla vägen och åkte dit... Eller det var lite bök att komma sig iväg då jag först fick napp på tredje smset. Att jag inte ringde Lina på en gång, hädanefter så får hon bli mitt första vals alternativ då min MR D inte ska dansa.

Hur som hälst lite vilda och vågade skumpade vi iväg i hällregnet mot Kovland. Det var inte många där när vi kom, ett par minuter efter 20.00. Lite överaskande var det killöverskott och detta höll i sig hela kvällen. Jag hade såååå otroligt kul, det var länge sedan det var så skoj på dans för min del! Trotts min buggfobi så buggade jag nog ca 40% av kvället. Blev helt chockad då  Anton bjöd upp mig mot slutet av kvällen, tänkte att nu har han nog gått fel *skratt* Helt sjukt bra på att bugga var han förövrigt, obeskrivligt bra.... Fick en massa bra mysfoxx oxå att lägga till handlingarna.

Måste bara tillägga att det är minst sagt tråkigt att det är ett så starkt bandintresse i stan. Tänk så spännande det är att dansa till ett nytt eller "ovanligt" band någon gång ibland ist för ayy enbart gå runt på de gamla vanliga (otroligt bra)  banden som Blender, Zlips och Shake. Expanders var helt okej att dansa till de hade en kul stil, både musikaliskt och sceniskt =)  Skörde många "måstelåtar" som man verkligen vill dansa till pluss en massa nya roliga låtar. Det enda minuset från min sida var att sista haltimmen körde de bara snabba låtar förutom sista dansen och det blir jag less på. Var annan ska det vara! 

När jag väl kom hem vid tjugo över tolv var jag väldigt uppe i varv, så Daniel fick ingen rast och ro : ) Han är verkligen världens bästa man!

Snart ska vi iväg till hans syrras karls stuga bort mot Fränsta trakten någonstans...

Är helt slut efter dagens arbete på Onken, ingen lunch, ankgråt X 2, stress i kubik. dropp aggregat som sluta funka mitt upp i en cyt, smärtskrik och så vidare. Härligt att få arbeta... kan bara säga att lönen är för låg.

Kommentarer
Postat av: Danstanten Tessan

Varför ska inte D dansa????

2007-06-16 @ 21:32:57
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Ankan

Haha, nja det var bara ett tillfälligt ska, han hade annat inplanerat i torsdags :)

2007-06-17 @ 15:05:35
URL: http://dansanka.blogg.se
Postat av: Ann-So

Varför händer allt på en gång? Kom upp på avd och avreagera dig på mig om du vill! =)
kram

2007-06-17 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0