Roffes dag :)

Med en enkel tullepan på bemärkelsedan jag har den äran, jag har den äran att grattulera!

Ikväll blir det födelsedagsfika med hembakt har jag hört rycktas om, kul. Å i morgon blir det fest, de ädla dryckerna skall flöda har jag tänkte.. *haha* Skall även trycka in en bröllopssjungning oxå... *lite nervös* Men det blir kul det oxå. Åsså har Daniel konsert med sin kör kl 18 fullt schema imorgon.

Idag känns det i alla fall bättre än igår, var riktigt nere då...

Tänkte vara effektividag, diskmaskinen är igång redan, tvätten är sorterad och stugan bokad. Tänkte gå någon sväng på stan oxå.

10:50
Sitter och väntar på att tvättmaskinerna i källarn ska bli färdiga. Funderar på att gå och sola. Fastnade på bild från Bergforsdansen och jag var sjukt blek där...


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, man tackar å bockar! Skönt med effektiva dagar. Vart har du bokat stuga?

2007-03-23 @ 17:39:25
Postat av: Ankan

Tvättstuga, tyvärr inte någon Ölandsstuga :)

2007-03-23 @ 23:17:30
URL: http://dansanka.blogg.se
Postat av: Malin

Nej jag tänkte väl det:) J:et hade iaf fått svar från lundegård och det fanns inga stugor lediga men vi står i kö.... förmodligen meningslöst men ändå.. Ses i kväll, partyyy

2007-03-24 @ 11:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0